יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

מסיבת הגולגלות הורודות

 

כשחושבים על מסיבת בנות, חושבים על פיות, נסיכות, בלרינות. כשפתאום מגיעות שתי בנות תשע שרוצות להיות פיראטיות, חיוך שובבי עולה על השפתיים והראש מתחיל לעבוד. בכל זאת, בנות- אי אפשר להתבלבל, צריך לייחד אותן מהפיראטים ומה יותר טוב מצבע ורוד? אז מסיבה בשחור, אדום וכמובן ורוד, ולא סתם להוסיף צבע ורוד, לקחת את הסמל הכי מפחיד של הפיראטים ולהפוך אותו לבת. גולגולת, עם בנדנה ורודה כמובן!

 פיראטיות

הדבר הראשון שאני עושה כשהלקוחות ואני מסכמים על נושא המסיבה זה חיפוש. כל דוגמה בשטיח, כל מפית תחרה, כל צלחת צבעונית או ספר ילדים יכולים להוות מקור השראה. השולחן,למרות שלא יראה אחד לאחד כמו מקור ההשראה שלו, בהחלט יתחבר אליו. אני כותבת ומציירת כל דבר שעולה ומזה מרכיבה לאט לאט את המסגרת והתוכן של השולחן. החל מהצבעים ודרך אלמנטים ייחודיים שירכיבו את התפאורה, המעמדים וכמובן את האוכל. כל דבר יעוצב באותה שפה.

תיבת מטמון  סירות משוקולדעוגיות אוריאו מקושטות  צנצנות שתיה

התפאורה האחורית חשובה לשולחן כמו תפאורה לבמת תיאטרון. היא נותנת את הרקע וממסגרת את העיצוב. אם אין קיר מעניין שיחמיא לשולחן  או טפט מיוחד באתר המסיבה, אני מייצרת אותו בעצמי. המפתח ליצירת הרקע הוא החיבור הויזואלי שלו לרעיון העיצובי של השולחן. במקרה הזה, תפרתי דגל פיראטים, הידוע כ- “רוג’ר העליז” אבל במקום רוג’ר, תפרתי במרכזו את “ בלאדי מארי” הוספתי בלונים ופונפונים מנייר בצבעים של שחור אדום וורוד והנה תפאורה פשוטה ונכונה.

רקע

כאשר נושא המסיבה הוא שכיח כמו פיראטים, צריך להיות מקוריים. אני מכניסה לשולחנות את החותמת האישית שלי. במסיבת פיראטים למשל, חייבת להיות תיבת אוצר כמובן, אבל מי אמר שהיא צריכה להיות מלאה במטבעות ותכשיטים. כוסיות קטנות מלאות בג’לי אדום יכולות להיות אוצר נפלא. ואם חלילה הספינה טובעת, הרפסודה תציל את הקאפקייקס שלא יאבדו בים לנצח.

 IMG_9108 קאפקייקס על רפסודה

אחרי שחשבנו על נושא, מצאנו את פלטת הצבעים המתאימה, אפינו, קישטנו, חתכנו הידבקנו, גזרנו ותפרנו ,זה מה שיצא:

שולחן קונספט פיראטים

אשמח לחלוק אתכם ברשומות הבאות עצות נוספות לתכנון אירועים שיעשו לכם ולסובבים אתכם טוב על הלב.      וכפי שכתב צ’ארלס שולץ, “כל מה שאני צריך זה אהבה, אבל קצת מתוק פה ושם לא יכאב!”

מרשמלו מצוייר

עד הפעם הבאה,

עינת

מתוקתקות- מתוקים בפרטים הקטנים

מסיבת גולגלות ורודות- קרדיטים

עיצוב, גרפיקה ומתוקים: מתוקתקות-מתוקים בפרטים הקטנים

עוגה ומתוקים: דנה פרייזלר-פטל

צילום:אילאיל זיו

10 תגובות:

  1. איזה מרץ ! איזה טאלנט !

    כל פרט מוקפד, נקי, טעים ומדוייק.
    אני אומר בהצלחה עם הבלוג החדש למרות שאני יודע שאת לא זקוקה לאיחולים עם המרץ החיוניות והכיפיות שבה את עושה דברים.

    השבמחק
  2. מקסים! מהרעיון, הביצוע והירידה לפרטים הקטנים!
    כל הכבוד :-)

    השבמחק
  3. איזו עבודה מקורית ומצוינת! כמו כל דבר שאת עושה גם את הפוסט כתבת עם הרבה אהבה ונשמה. שיהיה בהצלחה עם הבלוג החדש. מחכה בקוצר רוח לפעם הבאה

    השבמחק
  4. נפלא!
    מחכה כבר למסיבות הבאות...
    כייף שפתחת בלוג - מיד נרשמת לעידכונים.
    :-)

    השבמחק
  5. מקסים. אעקוב לי בכיף...מחכה לפוסט הבא.

    השבמחק
  6. בהצלחה בבלוג החדש, בטוחה שיהיה פה המון מתוק ומעניין

    השבמחק
  7. מרגש אותי לקרוא את הפוסט הזה במיוחד! כמי שחוותה איתך לא מעט "מאחורי הקלעים" אני יכולה להעיד בפה שלם שיש פה עבודה מושלמת לפרטים הקטנים ביותר ברמה הגבוהה ביותר, ואני גאה להיות חלק קטן ומתעד של כל היופי הזה.

    השבמחק
  8. כבר אמרתי - מ-ו-ש-ל-ם!
    נהנתי לעבוד איתך וללמוד מכל רגע של עבודה משותפת. תודה על הכל וגם אני גאה ביותר להיות חלק קטן מההפקה הזו!

    השבמחק
  9. כיף של פוסט! תתחדשי! בהחלט נרשמת לעדכונים!

    השבמחק
  10. אוווו! איזה מזל שפגשתי אותך!
    מרגישה שהגעתי הביתה.....
    ליאור :)

    השבמחק